5 marca 2017

LIEBSTER BLOG AWARD

  Liebster Blog Award (LBA) to internetowy łańcuszek, w którym nominowani odpowiadają na 11 zadanych pytań przez innych blogerów. Jest to nagroda przyznawana twórcom przez twórców (masło maślane) jako wyraz uznania za ich ciężką pracę. Każdy nominowany wymyśla następnie własne pytania i nominuje do tej zabawy kolejnych 11 osób.

  Chciałabym pokazać Wam moje wielce interesujące odpowiedzi! Zostałam do nich nominowana przez Jowitę, autorkę bloga Jowita Jońca, za co bardzo jej dziękuję 😊 Na końcu podam także 5 blogów, które będą cierpieć przez zadane prze ze mnie pytania.

  1. Jakiej muzyki słuchasz najczęściej?
  Jak już wspominałam w zakładce "o autorce" lubię słuchać rocka, muzyki filmowej, ale nie pogardzę także hitami z muzyki pop. Moje ulubione zespoły to AC/DC, Nirvana, Led Zappelin i System of a down. Jeżeli chodzi o muzykę filmową to moim bogiem jest Hans Zimmer ❤

  2. Jaki jest twój ulubiony kolor?
  Bordowy lub burgund

  3. Twoja ulubiona rzecz w twojej szafie, to...
  Wszystko! Ostatnio zrobiłam wietrzenie szafy przez co jestem bardzo dumna.
  A tak na serio, to cztery koszulki. Jedna z minonkiem, druga z gry o tron "You know nothing Jon Snow" i dwie z American horror story.  Jedna z napisem "Normal people scary me" a druga z napisem "Hi. I`m Tate. I`m dead. Wanna hook up?".  No dobra, te dwie ostatnie są dopiero zamówione, ale jak przyjdą, będą moimi ulubionymi w szafie ❤

  4. Jakie książki lubisz czytać najbardziej?
  Ogólnie lubię najbardziej czytać Fantasy, ale nie pogardzę książką kryminalną, z lekką nutką horroru czy romansem. Aktualnie czytam Gre o tron, która łączy to wszystko

  5. Oglądasz jakieś seriale? Jeśli tak, to jakie?
  O matko, no to zaczynamy wymieniać! 😂 Gra o tron, Wikingowie, American horror story, Tudorowie, Camelot, Simpsonowie, Przyjaciele, Teoria Wielkiego podrywu, Jak poznałem Waszą matkę, Dwóch i pół... i więcej nie przychodzi mi do głowy

  6. Co sprawia, że jesteś szczęśliwy?
  Kot, filmy, i serale które są moją jedyną miłością

  7. Czy kiedykolwiek chciałeś zrezygnować z prowadzenia bloga?
  Chciałam i to nie raz. Tak sobie kiedyś pomyślałam, po co go prowadzić, jak i tak nikogo nie obchodzi moje życie? Jednak doszłam do wniosku, że blog jest w szczególności dla mnie. Po za tym, jest idelną terapią i odskocznią od zwykłego, nudnego życia.

  8. Jaki jest twój ulubiony portal społecznościowy?
  Facebook i instagram

  9. Żałujesz czegoś?
  Wydania 80zł na szpilki, w których nie umiem chodzić

 10. Na co poświęcasz najwięcej czasu?
  Na FB i oglądanie seriali

 11. Jaka jest twoja ulubiona pora roku? Dlaczego?
  Mówię wszystkim że jesteń i wiecie co? Bedę się tego trzymać

Teraz przyszła kolej na moje nominacje:

  1. Trzy kolory
  2. Believe
  3. Diamentowe myśli
  4. My own Fairytale
  5. Jesteśmy diamentowi
  6. Persevering
  7. Mybloggingtravel
  8. Dalwi szyje
  9. Paulacierpiak
  10. Sarowly
  11. mystery eternal

To cudowne pytania (które wcale nie wymyśliłam w 5 minut) :

  1. Dlaczego założyłaś bloga?
  2. Co sądzisz o osobach, które tworzą design same?
  3. Jak starasz się promować bloga?
  4. Co myślisz o kom/kom i obs/obs?
  5. Ulubiony film?
  6. Wolisz gry komputerowe czy planszowe? Jakie?
  7. Bajki Disneya czy Dreamworks?
  8. Miałaś lub masz pamiętnik?
  9. Twoja ulubiona książka?
  10. Jakie masz socialmedia?
  11. Twoje najlepsze wspomnienie z dzieciństwa?

  Bedzię mi bardzo miło jeśli dołączycie do zabawy 😊 Koniecznie djcie mi znać o tym w komentarzu lub w prywatnej wiadomości. Czy Wy kiedyś braliście udział w tej zabawie?


12 komentarzy:

  1. Oj, nie spodziewałam się tu siebie! Postaram się odpowiedzieć na pytania w najbliższym czasie, więc zapraszam Cię przedpremierowo :D
    Jesień była kiedyś moją ulubioną porą roku, ale tylko ze względu na urodziny, które mam w październiku. Teraz wyczekuję wiosny!
    Miłego wieczoru! Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem zachwycona twoim blogiem, bardzo podoba mi się szablon, jest mi nawet aż wstyd, że samej udało Ci się takie cudo zrobić.
    Ja osobiście lubię odpowiadać na pytania hah.
    Świetne odpowiedzi.
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za takie miłe słowa :)
      Jaki tam wstyd!

      Usuń
  3. Fajnie było Cię poznać bliżej :) obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Książkami moglybysmy się wymieniac haha
    Baaardzo dziekuje za tak mily komentarz, love love love! Odpowiem na pewno, prawdopodobnie w weekend, a poki co obserwuje! <3
    Www.nixstaystrong.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe odpowiedzi! powodzenia w dalszym blogowaniu :)

    www.wkrotkichzdaniach.pl - zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nieźle mnie zaskoczyłaś nominacją :)
    Genialne odpowiedzi, nie raz się zaśmiałam ;)
    Odpowiem na Twoje pytania niebawem, ale założę się, że nie będą tak cudowne jak Twoje :D
    Pozdrawiam, kochana :*

    blogtylkodlamnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za nominację, w wolnej chwili odpowiem na pytania:) mamy podobnie, moje koty sprawiają że jestem szczęśliwa także <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojejku, strasznie mi miło! Nie pomyślałabym, że ktoś może o mnie pamiętać i do czegoś nominować. Dziękuję! Zabieram się za odpowiadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jej! Super pytania wymyśliłaś <3 Post już jest w roboczych i czeka w kolejce na publikację :D Bardzo mi miło, że znalazłam się w "gronie wybrańców" :D Buziaki:** paulacierpiak, klik

    OdpowiedzUsuń

♥ Nie krępuj się z dodaniem komentarza, nie gryzę! :D
♥ Zostaw link do Swojego bloga, na pewno zajrzę.
♥ Komentarze typu obs/obs będą ignorowane.
♥ Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję!