29 grudnia 2016

PREZENTY, KOKARDKI, WSTĄŻKI I INNE PIERODOŁY


  Pada śnieg, pada śnieg, dzwonią dzwonki sań! A za nami i przed nami, mikołaj bawi się młotami! Nie? To nie tak szło? To dziwne, w takim razie przez tyle lat żyłam w błędzie! Serio, przez lata śpiewałam tą wersję. Tato jak byłam mała zanucił mi to dla żartów, jednak 7-letnia dziewczynka kiepsko wie, co to sarkazm. Gdy wreszcie w wieku chyba 10 lub 11 lat dowiedziałam się o wersji oryginalnej, to prawie zawału dostałam XD Przechodząc już do sedna sprawy (to samego jądra ziemi) ale ja dzisiaj śmieszkuję! Sama siebie nie poznaje, zróbcie coś ze mną...

  ŚWIĘTA, ŚWIĘTA I PO
  Prezenty kupione i zrobione już są, tylko teraz czegoś brakuje. Opakowania! Szczerze mówią nie lubię zbytnio wkładać prezentów do torby, wolę zrobić coś sama, najlepiej w papier kolorowy lub matowy. Najlepiej tak, by wyglądały te paczki jak na zdjęciach lub filmach! Nie wiem czemu tak wolę, jestem dziwna 😄 Wydaje mi się, że strzeliła mnie świąteczna rdość... też tak maacie?

  W tym roku niestety nie zaszczyciły as płatki śniegu na święta, a raczej krople deszczu. Tak na pewno było na Pomorzu, a u Was? Nie pmiętam już białych świąt. Prognozy pogody jeszcze dwa tygodie cześniej pokazywały, że trochę śniegu ma napadać, ale jednak się pomyliły. Mam nadzieję, że chociaż na ferie biały puch będzie. A może dopiero w kwietniu?

 OD KOGO I DLA KOGO?
  Dzisiejsze DIY b ędzie polega ć na zrobieniu indyfikatorów? na prezenty. Fak faktem zrobiłam wielki błąd i jestem strasznie głupia, że piszę dopiero teraz, po świętach, no ale może na urodziny lub na inne święto Wam się przyda ta wiedza 😄
Do zrobienia tych... tegesów potrzebujemy:                             ౦  Kartonu (sztywnej katki)
                                                                                                             ౦   Kolorowego papieru
                                                                                                             ౦    Sznurka lub tasiemki
                                                                                                             ౦    Ołówka lub/i długopisu
                                                                                                             ౦    Nożyczek
                                                                                                             ౦     Dziurkacza*

 PRZECHODZĄC DO PUNKTU GŁÓWNEGO...
  Się nagadałam...  raczej napisałam! (O jaka ja śmieszka) Nie będę tu opisywła krok po kroku wszystko co robiłam, bo to byłoby nudne i post nie miał by sensu. Po za tym, chyba wiecie jk pisać ołówiem? Czy nie? Hm, to faktycznie macie problem XD Więc, najlepiej będzie, jk przedstawie to w paru obrazakach, a dokładnie w trzech:




  Prawda, że proste? Cała praca zajęła mi tylko około pół godziny, ale wybieranie i ustawianie aparatu oraz światła i atatywu to inna bajka 😁 Zamiast choinek na pierwszej stronie można wyciąć lub narysować coś innego, wedle uznania. Na samym czubku wystarczy jeszcze zrobić dziurkę (lub nożyczkami, ale to da cierpliwych i mających stalowe nerwy) i przez nią przewlec sznurek lub tasiemkę. Może nie w tym roku, ale w następnym lub też na inne uroczystości warto zrobić taki drobny i efektowny element do Waszego prezentu. !

8 komentarzy:

  1. Bardzo fajny pomysł! Wykorzystam przy pakowaniu prezentów urodzinowych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W tym roku też sama pobawiłam się w robienie takich bilecików i wykorzystałam do tego naklejki kupione w Pepco. Efekt nieziemski ;D
    Myślę, że warto samemu trochę się wysilić, by potem słuchać miłych słów, jak np: "takie piękne, że aż szkoda rozpakować" albo "rozpakuję, a potem zapakuję jeszcze raz takie to ładne" :D
    Pozdrawiam, kochana :*

    blogtylkodlamnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajne te karteczki z choinkami są urocze.
    Pomysł na pakowanie jest bardzo fajny na pewno go wykorzystam
    Szczęśliwego nowego roku
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Też zrobiłam takie w tym roku ale ja swoje ozdobiłam mandalą, a imiona wykaligrafowałam. Zajęło mi to dwa dni XD
    http://wieczniepoczatkujaca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Matko xd Czytajac początek przypomniałam sobie podobną sytuację, gdy wymyśliłyśmy z koleżankami trochę wulgarniejszą (wiesz, ten okres dojrzewania XD) wersję i z przyzwyczajenia zaśpiewałyśmy ją, zamiast oryginały. A wracając do posta, podobnie ja robiłam, jedynie wycinałam to z kolorowego i ozdobnego papieru i wyklejałam. (Niby tak samo, ale inaczej hhaha)

    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, też znam dużo innych wersji tej piosenki, ale wolę ich nie pisać w internecie, bo może jakieś małe dzieci to czytają czy coś XD

      Usuń

♥ Nie krępuj się z dodaniem komentarza, nie gryzę! :D
♥ Zostaw link do Swojego bloga, na pewno zajrzę.
♥ Komentarze typu obs/obs będą ignorowane.
♥ Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję!